موارد استفاده سرور مجازی چاپ

  • 0

فروش هاست

یکی دیگر از کاربردهای سرور مجازی میزبانی وب میباشد 
شاید تا به حال قصد ایجاد یک شرکت هستینگ را کرده باشید . برای ایجاد یک شرکت هاستینگ مقوله ها و موارد مختلفی وجود داره که ما در این مقاله به مورد میزبانی وب اشاره و توضیحاتی خواهیم داد . 
برای میزبانی وب و شروع فعالیت شما میتوانید از 3 روش شروع به کار نمایید 
1- دریافت نمایندگی حجمی فروش هاست از سایر شرکتها 
2 - اجاره یا خرید سرور اختصاصی 
3 - اجاره سرور مجازی 
بحث در این مقاله مربوط به سرور مجازی هست و کمتر در موارد دیگر صحبت میشه ، برای میزبانی وب ابتدا شما نیاز به یک سرور مجازی دارید که میتوانید سرور مورد نیاز خود را از مدرن هاست انتخاب و همچنین از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید پس از انتخاب سرور مجازی مناسب باید سیستم عامل مناسب را انتخاب کنید ، میزبانی وب هم بر روی سرورهای ویندوزی و هم بر روی سرورهای لینوکسی قابل ارائه هست و این مورد بستگی به سلقه و انتخاب شم و همچنین بازار مشتریان این حوضه دارد بذا یکی از انتخابهای مهم شما انتخاب سیستم عامل میباشد در کنار سیستم عامل کنترل پنل انتخابی شما نیز اهمیت بالایی دارد چرا که باید مناسب باسیستم عامل انتخاب شود نمونه ای از کنترل پنلهای میزبانی ویندوز عبارت است از پلسک ، وب سایت پنل ، هلم این چند مورد جزو کنترل پنلهای پر کاربدر دنیای میزبانی وب ویندوز میباشند در باره میزبانی وینوز باید در نظر داشته باشید بیشتر بنامه نویسان تحت فریمورک ای اس پی و دیتابیس ام اس اسکیو ال به سمت میزبانی ویندوز میروند و برنامه نویسان پی اچ پی و مای اسکیول بیشتر به سمت میزبانی لینوکس مایل هستن همچنین با توجه به اینکه خیلی از سایتها بر اسس سی ام اس های رایگان طراحی و برنامه نویسی شدند مثل وردپرس ، جوملا ، دروپال و ... در حال حاضر بازار میزبانی لینوکس خیلی بهت از ویندوز میباشد  همجنین سطح آشنایی کاربران با کنترل پنلهای تحت لینوکس بسیار بیشتر از تحت ویندوز میباشد از کنترل پنلهای تحت لینوکس میتوان به سی پنل ، دایرکت ادمین ، کلوکسو و پلسک اشاره کرد در حال حاضر استفاده متداول شرکته هاستینگ بر روی سرورهای لینوکسی با کنترل پنل سی پنل میباشد این کنترل پنل از محبوبیت خاصی بین وب مستران برخوردار است . سی پنل کنترل پنل بسیار کامل و البته دارای لایسنس میباشند . شما میتوانید 15 روز به شکل تست از این محصول استفاده کنید اما پس از 15 روز نیازمند هزینه ماهانه برای لایسنس میباشد.
از جمله مزایای استفاده سرور مجازی هزینه کمتر لایسنس محصولات میباشد به این شکل که معمولا نرم افزارهای دارای لایسنس مثل سی پنل یا لایت اسپید یا سافتاکلوس دارای یک لایسنس برای سرور مجازی و یک لایسنس برای سرور اختصاصی هستند و معمولا لایسنهای سرور مجازی هزینه کمتری دارند . 
سرورهای مجازی تهیه شده از مدرن هاست درای پنل رایگان برای ریبوت میباشند همچنین در کنترل پنل اختصاصی سرور مجازی شما امکان دسترسی کامل به کنسول سرور خود را دارید پس مدیریت سرور مجازی تهیه شده از مدرن هاست به مراتب ساده تر و کم هزینه تر از سرور اختصاصی میباشد چرا که دسترسی شما به سرور اختصاصی توسط کی وی ام امکانپذیر است که در اکثر دیتاسنتر ها دارای هزینه گزاف جداگانه است  . 
فراموش نکنید در طی فرایندهای بالا همواره تیم پشتیبانی در کنار شماست 
       

آیا این پاسخ مفید بود؟

« بازگشت