راهنمای ثبت نام در سایت NIC.IR چاپ

  • 0

مدرن هاست تمام دامنه های عمومی (COM , NET , ORG , ...) و هم چنین دامنه های .IR را با کنترل پانل اختصاصی و با مالکیت حقوقی شما ثبت می کند و تمام امتیازات و ابزار دامنه در اختیار شما خواهد بود. برای در اختیار داشتن مالکیت حقوقی و کنترل پانل دامنه های .IR شما باید در وب سایت NIC.IR ثبت نام کنید و رابط های مجاز را تنظیم نمایید تا دامنه توسط مدرنهاست پرداخت و ثبت نهایی شود برای ثبت نام و انجام تنظیمات در NIC.IR مراحل زیر را طی کنید :
 

1. برای ساخت شناسه کاربری در NIC.IR بر روی این لینک کلیک نمایید.
در مرحله اول نوع شناسه خود را انتخاب نمایید. (شخص حقیقی - شرکت، مؤسسه یا نهاد غیردولتی - مرکز آموزشی و پژوهشی با توجه به نوع دامنه مدنظر برای ثبت )

2. در مرحله ی وارد کردن مشخصات شناسه لطفاً اطلاعات خود را به طور صحیح وارد نمایید. ( در هنگام تکمیل به مثال های ذکر شده در زیر هر فیلد دقت کنید )

تنها مورد قابل ذکر قسمت "حریم خصوصی" می باشد.
در این قسمت گزینه ی "آزاد برای نمایندگان فروش" را انتخاب نمایید تا امکان درخواست ثبت دامین شما توسط مدرنهاست میسر باشد.

مانند تصویر زیر :

 

3. در مرحله ی بازنگری و امضا، در قسمت نام کامل سازندهٔ شناسه نام و نام خانوادگی خود را به صورت انگلیسی وارد نمایید و بر روی "موافقم، دریافت شناسه" کلیک نمایید تا مراحل ساخت شناسه ی کاربری به پایان برسد. ( مانند تصویر زیر : )
 
 
پس از پایان مراحل ساخت شناسه، با پیغام  " گذرواژه (Password) و دستورالعمل‌های تکمیلی به پست الکترونیک شما ارسال شده است." مواجه می شوید ، لحظاتی صبر نمایید تا اطلاعات شناسه ی کاربری به ایمیلتان ارسال شود.
در این مرحله با استفاده از شناسه ی کاربری یا ایمیل خود و رمز عبور موجود در ایمیل ارسال شده از سمت NIC.IR وارد سیستم NIC.IR شوید.
پس از ورود  با صفحه ای  مواجه میشوید که باید "پاسخ محرمانه" و "رمز عبور جدید" را وارد نمایید تا اکانت شما فعال شود.
 
در صورتی که قبلاً در NIC.IR عضو بوده اید :

- افرادی که از قبل داری شناسه ی کاربری می باشند فقط کافیست از لینک برای تنظیمات "مدیریت رابطه‌های مجاز" اقدام نمایند و تمام رابط های مجاز را بر روی " خودم و نمایندگان " تنظیم کنید مانند تصویر زیر :

آیا این پاسخ مفید بود؟

« بازگشت